مقاله نقش بازاریابی در توسعه صادرات

مقاله نقش بازاریابی در توسعه صادرات

lg_d35fd_e-marketing_button_irproje

یکی از مهمترین ابزارهای استراتژی توسعه صادرات، برخورداری از مزیت نسبی در گردونه مبادلات خارجی است. ممکن است کشوری از لحاظ تولید مزیت داشته باشد ولی از نظر بازرگانی فاقد مزیت باشد. این فقدان مزیت بازرگانی از ناکارایی نسبی در بازاررسانی کالا در مراحلی همچون بسته بندی، حمل، کنترل کیفیت، .استانداردهای تولیدی، عدم دسترسی به اطلاعات مربوط به تجارت جهانی و … ناشی می شود.

فایل ورد ۳ صفحه

می توانید از اینجا دانلود کنید

Download مقاله نقش بازاريابي در توسعه صادرات

 

 

۳۴۱ بازدید

درباره فرشته